Reprezentanţii service-urilor auto au anunţat că vor rupe înţelegerile cu o firmă cunoscută de asigurări, societatea care a adunat cele mai multe reclamaţii la CSA. Sursa: ARHIVA EVZ
Potrivit unei anchete realizate de publicaţia Capital, compania acuzată că plăteşte greu şi încearcă “să cadă la pace” direct cu păgubiţii susţine că procedează absolut legal şi că a plătit sute de milioane de lei despăgubiri.
Maşinile cel mai des asigurate în ECE au culoarea gri metalizat şi sunt Volkswagen – studiu
Firma era, la finele lunii august, cea mai reclamată societate de asigurare din România, poziţie pe care o deţine încă de la prima raportare de acest tip.
Aproape 28% din toatea reclamaţiile primite de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor vizează societatea cu pricina, ceea ce reprezintă aproape 2000 de reclamaţii, mai scriu jurnaliştii de la Capital.
De cealaltă parte, firma de asigurări a anunţat că încearcă să îmbunătăţească colaborarea cu service-urile. “În primele 9 luni ale acestui an, firma a plătit un numar de 35.623 de dosare de daună (din care 34.826 de dosare de daună auto), însemnând despăgubiri în valoare de 192,8 milioane de lei, cu 63,8 milioane de lei mai mult decât în perioada similară a anului trecut”, se menţionează în răspunsul firmei.
Băncile străine ÎNCHID robinetul cu bani
Reprezentanţii service-urilor auto par însă hotărâţi să rupă legăturile. “Suntem îngrijoraţi pentru clienţii noştri care sunt privaţi de uşurinţa cu care pot beneficia de calitatea şi profesionalismul reparaţiilor efectuate în atelierele noastre de caroserie atunci când sunt implicaţi într-un eveniment rutier al cărui vinovat este posesorul unei poliţe RCA emisă de societatea de asigurări Euroins”, spune Marius Ghiban directorul Asociaţiei Concesionarilor Dacia, Renault Nissan (ACODAREN), citat de Capital.
CITIŢI ŞI: Ce schimbări