SFIDARE Chiar dacă se tem de evoluţia pieţei în 2009, comercianţii de maşini pregătesc o avalanşă de noutăţi pentru piaţa autohtonă. Vedetele incontestabile vor fi Renault Megane, Ford Fiesta, Opel Insignia şi Volkswagen Polo. Criza prin care trece industria auto mondială nu pare să fi atins şi zona lansărilor de noi produse. Cel puţin deocamdată. În acest an, pe piaţa romånească vor sosi, rånd pe rånd, peste 60 de modele complet noi sau restilizări ale
SFIDARE Chiar dacă se tem de evoluţia pieţei în 2009, comercianţii de maşini pregătesc o avalanşă de noutăţi pentru piaţa autohtonă. Vedetele incontestabile vor fi Renault Megane, Ford Fiesta, Opel Insignia şi Volkswagen Polo.
Criza prin care trece industria auto mondială nu pare să fi atins şi zona lansărilor de noi produse. Cel puţin deocamdată. În acest an, pe piaţa romånească vor sosi, rånd pe rånd, peste 60 de modele complet noi sau restilizări ale unor vehicule deja existente, care vor lăsa găuri adånci în bugetele celor care îşi pot permite încă să cheltuiască peste 10.000 de euro pentru un autoturism. Dacă se va păstra trendul din ultimele luni ale anului trecut, cånd preţurile au plonjat cu procente cuprinse între 5% şi 25%, 2009 poate fi unul dintre cele mai bune momente pentru a achiziţiona o maşină.
Start lansat în noul an
Încă din primele săptămåni ale lui 2009, avalanşa de lansări care stă să înceapă îşi face simţită prezenţa. În ianuarie, Toyota Romånia va include în oferta proprie noul Avensis, un model care a făcut furori încă de la prezentarea internaţională. După numai o lună va putea fi achiziţionat şi modelul i20 al coreenilor de la Hyundai, care încearcă să mai includă un vehicul între micuţul i10 şi actualul i30.
Din martie începe balul. Noul Golf de la Volkswagen primeşte cåţiva centimetri în plus şi devine Golf Plus, Kia lansează noul Soul, un model care diferă