În mai puţin de o săptămână de la lansare, clipul publicitar care se foloseşte de un fluture pentru a spune, într-un minut şi jumătate, povestea relaţiei dintre un tată pe care anii l-au împuţinat în ochii fiului şi băiatul devenit bărbat, a adunat în jur de 150.000 de vizualizări pe YouTube. Conversaţia dintre cei doi, care începe cu tatăl întrebând agasant ce insectă zboară în preajma lor şi fiul răspunzând, din ce în ce mai agasat, până la enervare, "un fluture", i-a emoţionat pe români. "Trebuie să fii de piatră să nu te atingă acest videoclip. Preţuiţi fiecare moment alături de cei dragi", scriu unii dintre cei care au văzut-o.
Impresionant este momentul în care tatăl îşi îndemnă fiul să citească, cu voce tare, dintr-un jurnal: "Astăzi, fiul meu a împlinit trei ani. Am fost împreună în parc, unde a văzut un fluture. M-a întrebat de 21 de ori ce este şi i-am răspuns, de fiecare dată, că este... un fluture. Îmbrăţişându-l şi iubindu-l mai mult. De fiecare dată", citeşte fiul cu voce înecată de emoţie în spotul realizat pentru Cosmote de Papaya Advertising şi regizat de grecul Constantin Pilavios. Mesajul lui: "Ni se oferă atât de mult timp să vorbim. Nu găsim timp să ascultăm"
"Sunt sute de reclame care îţi promit că o să vorbeşti foarte mult la foarte puţini bani"
Robert Tiderle, general manager al Papaya, a povestit pentru gândul cum s-a născut clipul. Ogilvy, agenţia de publicitate a Cosmote, i-a propus o colaborare: să realizeze un spot publicitar pentru abonamentele oferite de compania de telefonie.
"Noi am propus clientului o nouă platformă de comunicare, pe care am numit-o 'Time to listen'. Sunt sute de reclame care îţi promit că o să vorbeşti foarte mult la telefon, la costuri foarte mici. Am propus să introducem o nouă latură. Când dai un telefon, vrei să comunici ceva, să anunţi ceva. Dar ar trebui să ne gândim un pic mai m