O nouă reţea de socializare dedicată musulmanilor din întreaga lume, numită Salamworld, va fi lansată la sfârşitul lunii iulie, informează BFM.
Dezvoltatorii acestui proiect se bazează pe audienţa în creştere a utilizatorilor de internet din statele islamice pentru succesul reţelei de socializare. Cu toate acestea, iniţiative similare au eşuat în trecut din cauza faptului că ele au întâmpinat dificultăţi de promovare.
În prezent, Salamworld s-a transformat într-unul dintre cele mai dezbătute subiecte de internauţii turci.
Compania care dezvoltă acest proiect are ca scop atragerea unui număr cuprins între 30 şi 50 de milioane de utilizatori în primii trei ani de funcţionare. Autorii proiectului promit că acest site este "o reţea de socializare care filtrează conţinutul pentru a susţine valorile familiei, împărtăşite de către musulmanii din toată lumea". La succesul acesteia ar trebui să contribuie şi faptul că 54% din musulmanii din întreaga lume sunt tineri cu vârste sub 25 de ani.
Deşi sediul principal Salamworld se află în Istambul, o parte semnificativă a investitorilor provin din Rusia şi Kazakhstan. Doar investitorii ruşi, ale căror nume nu au fost făcute publice, vor contribui în total în următorii trei ani cu 50 de milioane de dolari la reţeaua de socializare musulmană.
Angajaţii Salamworld lucrează, în prezent, în 12 state, reţeaua de socializare urmând să fie disponibilă pentru început în nouă limbi: engleză, arabă, rusă, turcă, persană, franceză, indoneziană, malaieză şi urdu.
În momentul de faţă, Salamworld este singurul proiect de acest tip destinat în principal musulmanilor. În trecut însă a mai existat o reţea socială islamică numită muxlim.com. Conform rapoartelor financiare ale companiei, reţeaua a pierdut peste 800.000 de euro, doar în 2010, în ciuda investiţiilor de milioane de dolari. La finalul anulul 2011,