Piaţa de publicitate romånească va asista din toamnă la cea mai amplă campanie de comunicare din istoria Orange. În joc este un buget global estimat la 127 de milioane de euro. De la lansarea sa, în 1994, brandul Orange s-a remarcat prin comunicarea diferită de ceilalţi operatori din sectorul telecomunicaţiilor. Ce altă marcă a mai avut îndrăzneala să le recomande clienţilor săi să nu îi folosească serviciile, cum face Orange în campania sa de publicitate din cin
Piaţa de publicitate romånească va asista din toamnă la cea mai amplă campanie de comunicare din istoria Orange. În joc este un buget global estimat la 127 de milioane de euro.
De la lansarea sa, în 1994, brandul Orange s-a remarcat prin comunicarea diferită de ceilalţi operatori din sectorul telecomunicaţiilor. Ce altă marcă a mai avut îndrăzneala să le recomande clienţilor săi să nu îi folosească serviciile, cum face Orange în campania sa de publicitate din cinematografe, cånd îi roagă pe spectatori să îşi închidă telefoanele mobile?
Curajul domină şi noua campanie de imagine Orange, cea mai amplă din istoria de 14 ani a brandului. Aceasta este în curs de implementare pe toate cele 26 de pieţe în care Orange este prezent, iar în Romånia, startul va fi dat cel mai probabil în luna septembrie. „Pe långă faptul că este cea mai mare campanie globală, este totodată şi cea mai integrată campanie produsă vreodată de Orange. În Marea Britanie (n.red. - prima ţară în care a fost lansată campania), mesajele au fost prezente în reţeaua de distribuţie, în publicaţii, la posturile TV şi în mediul online“, spune Jonathan Morley, vice president of global brand, Orange Group.
Cea mai vizibilă schimbare este sloganul Orange, transformat din „the future’s bright, the future’s Orange“, în „together we can do more“, în timp ce logo-ul şi culorile nu au suferit modificări. Jonathan Morley a explicat