Retailerul francez Carrefour deschide cinci noi supermarketuri în Constanţa, în spaţiile unde au funcţionat magazine aparţinând lanţului Aliment Murfatlar, preluat în urmă cu câteva luni, ajungând astfel la o reţea naţională de 65 de unităţi sub acest format, informează Mediafax.
Noile supermarket-uri, Carrefour Market Antoniadis, Piaţa CET, Cireşica, Tic Tac şi Lăpuşneanu, oferă o gamă de aproximativ 4.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 articole marca proprie Carrefour. Magazinele au suprafeţe cuprinse între 300 şi 390 de metri pătraţi.
Carrefour a ajuns în România, după deschiderea acestor unităţi, la o reţea de 102 magazine, dintre care 24 hipermarketuri, 65 supermarketuri şi 13 magazine de proximitate.
Grupul francez a achiziţionat în octombrie şase magazine de la compania Aliment Murfatlar Constanţa, afacere controlată de producătorul de ulei Argus Constanţa (55,04%) şi de producătorul din industria de panificaţie Dobrogea Grup (41,6%). Prin această achiziţie Carrefour marca intrarea pe segmentul supermarketurilor din Constanţa, unde grupul era prezent doar cu un hipermarket.
Retailerul francez Carrefour deschide cinci noi supermarketuri în Constanţa, în spaţiile unde au funcţionat magazine aparţinând lanţului Aliment Murfatlar, preluat în urmă cu câteva luni, ajungând astfel la o reţea naţională de 65 de unităţi sub acest format, informează Mediafax.
Noile supermarket-uri, Carrefour Market Antoniadis, Piaţa CET, Cireşica, Tic Tac şi Lăpuşneanu, oferă o gamă de aproximativ 4.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 articole marca proprie Carrefour. Magazinele au suprafeţe cuprinse între 300 şi 390 de metri pătraţi.
Carrefour a ajuns în România, după deschiderea acestor unităţi, la o reţea de 102 magazine, dintre care 24 hipermarketuri, 65 supermarketuri şi 13 magazine de proximitate.
Grupul france