Logo-urile celor mai mari branduri nu arata dintotdeauna asa cum le cunoastem noi azi. Ele au suferit de-a lungul timpului transformari majore, sau au fost schimbate complet. Vezi in galeria urmatoare cum aratau acestea inainte de celebritate.
Printre brandurile care si-au schimbat complet logo-ul dupa aparitia succesului se numara: Canon, a carui logo initial a aparut in 1933, dar care a fost modificat in 1956 in varianta simpla pe care o pastreaza si azi.
Initial, logo-ul Mozilla Firefox, creat in 2002, infatisa o pasare phoenix. Logo-ul actual, care pastreaza doar elementele ce amintesc de ”foc”, a fost introdus in 2009.
Chiar si renumitul logo McDonald’s s-a transformat total fata de cum arata in momentul lansarii. Primul logo a fost lansat in 1940, dar 8 ani mai tarziu compania se rebranduieste. Din 1948 McDonald a incercat sa dea diverse forme ”M”-ului din logo, dar abia in 2003 gaseste varianta care se pare ca a prins cel mai bine la public, este vorba de varianta ce contine si sloganul "I'm lovin' it".
Logo-ul ”Apple” a aparut in anul 1976 a fost creat de Ronald Wayne. Rama ce incadreaza imaginea cu Newton si marul deasupra capului continea mesajul: ”Newton... mintea ce calatoreste dintotdeauna prin straniile mari ale adevarului... singura”. ”Marul muscat”, pe care il cunoastem toti azi ca fiind logo-ul Apple, a fost introdus in 2003.
Galerie Foto
Mai multe detalii intr-un articol Business Insider.
Logo-urile celor mai mari branduri nu arata dintotdeauna asa cum le cunoastem noi azi. Ele au suferit de-a lungul timpului transformari majore, sau au fost schimbate complet. Vezi in galeria urmatoare cum aratau acestea inainte de celebritate.
Printre brandurile care si-au schimbat complet logo-ul dupa aparitia succesului se numara: Canon, a carui logo initial a aparut in 1933,