Reprezentaţii Burger King au în vedere realizarea unor modificări semnificative ale imaginii lanţului lor de restaurante de tip fast-food, după ce anul trecut brandul a fost devansat pe piaţă de către rivali precum Wendy's sau McDonalds, informează Business Insider.
Principalul ţel este acela de a face brandul mai atractiv pe o arie demografică extinsă.
În trecut, publicul ţintă al Burger King a fost cel al bărbaţilor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani, dar aceştia reprezintă doar 17% dintre clienţii de pe piaţa produselor de tip fast-food.
În cadrul meniului vor fi introduse noi produse care au ca scop atragerea mai multor femei în restaurantele Burger King, printre care se numără şi noi tipuri de salate. În momentul de faţă, ei se bazează încă pe produsele de bază, mai exact pe cartofii prăjiţi şi pe îngheţate.
Strategiile pe care le utilizau, în trecut, cei de la Burger King erau folosite în încercarea de a atrage bărbaţi tineri cu umor. Acum, ele încearcă să mărească numărul consumatorilor printr-un mesaj axat pe produsele comercializate în cadrul restaurantelor. Aceasta este cea mai rapidă schimbare de imagine a unui lanţ major de magazine din SUA de până în prezent.
Cei de la Burger King au, de asemenea, în vedere realizarea unor modificări în cadrul echipelor lor.
Reprezentaţii Burger King au în vedere realizarea unor modificări semnificative ale imaginii lanţului lor de restaurante de tip fast-food, după ce anul trecut brandul a fost devansat pe piaţă de către rivali precum Wendy's sau McDonalds, informează Business Insider.
Principalul ţel este acela de a face brandul mai atractiv pe o arie demografică extinsă.
În trecut, publicul ţintă al Burger King a fost cel al bărbaţilor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani, dar aceştia reprezintă doar 17% dintre clienţii de pe piaţa produselor de tip fast-