Foto: Thinkstock Vă tot străduiţi să găsiţi cel mai bun deodorant ambiental pentru habitaclul maşinii dumneavoastră? Nu ştiţi ce aromă să alegeţi, ca să placă tuturor celor care vor călători alături de dumneavoastră? Nu ştiţi, mai ales, cum să alegeţi un deo eficient, care să acopere mirosul neplăcut de fum de ţigară, impregnat în ţesătură şi-n piele, izul de mucegai şi de “stătut”...? Mirosul de vechi... Da, cred că acesta e cel care deranjează cel mai tare! Celor mai mulţi dintre noi ne place cum miroase o maşină nouă, cu zero kilometri la bord. Hmmm! Aproape că merită, din când în când, să intri într-un showroom auto şi să te prefaci că vrei să cumperi o maşină, numai ca să intri în habitaclu şi să inspiri parfumul acela de... “neînceput”!
La asta s-au gândit, poate, şi “creativii” unei mari firme auto din Europa care are un departament aparte şi pentru parfumuri şi deodorante de maşină când au creat “Olor a Nuevo”... În traducere: “Miroase a Nou-Nouţ”! O notă olfactivă proaspătă, care, folosită în interiorul maşinii tale vechi, îţi va da senzaţia că eşti din nou la kilometrul zero şi introduci pentru prima dată cheia în contact.
De ce avea nevoie un fabricant de automobile (noi... fireşte) de un parfum pentru maşini vechi? Poate pentru că, de când cu criza economică, merge tot mai mult sistemul “buy-back”. Vinzi maşini noi, dar aduni în parcul auto şi maşinile vechi pe care clienţii ţi le-au dat la schimb. Nu este suficientă o revizie pentru a convinge un alt potenţial cumpărător că o maşină second-hand e la fel de bună ca şi una nouă, doar că e mult mai ieftină. Şi atunci, trebuie să-i induci sentimentul acela plăcut pe care îl are când intră într-un showroom... Ei bine, parfumul cu pricina este exact soluţia mult-căutată.
Şi mai interesant este însă faptul că, pentru a face reclamă noului deo-parfum auto, dar şi pentru a stimula vânzarea