Agentii de vanzare ai companiilor de administrare a pensiilor private au strans primele feedback-uri din piata, iar sefii jucatorilor au anuntat deja propriile estimari pentru prima zi de vanzare
Astfel, OTP Fond de Pensii, primul administrator care a prezentat estimari ale numarului de adeziuni, a atras 4.820 de clienti in prima zi a campaniei de aderare la fondurile de pensii private obligatorii (Pilonul II) si mizeaza pe atingerea unei cote de 10% pe piata de profil, adica 150-200.000 de contribuitori, a declarat directorul general al companiei, Marius Floarea.
“Estimez ca in prima zi a campaniei de aderare au fost semnate aproximativ 150.000 de contracte, adica 5% din totalul vizat al pietei", a spus reprezentantul OTP Fond de Pensii.
Compania a investit un milion euro in pregatirea agentilor de marketing, iar in prezent are sapte brokeri si 2.103 de agenti proprii, dintre care 110 sunt din reteaua bancii si 205 de la OTP Garancia.
OTP Fond de Pensii acorda agentiilor sai de marketing un comision de 30 euro pentru fiecare participant atras, iar presedintele fondului a estimat ca, la nivelul intregii piete, vor fi cheltuite cu aceste comisioane peste 100 milioane euro.
Pe de alta parte, oficialii Generali Fond de Pensii estimeaza, conform declaratiilor din piata, un numar de aproximativ 50.000 de adeziuni, semnate in prima zi a campaniei de aderare. “Abia incepand de astazi se vor putea face raportari zilnice din sistemul Generali Fond de Pensii”, ne-au spus reprezentantii Generali.
La solicitarea Wall-Street, reprezentantii Generali Fond de Pensii au prezentat trei tendinte principale sesizate de agentii de marketing ai companiei.
Astfel, agentii de vanzari au constatat ca oamenii sunt destul de sceptici in privinta administratorilor de fonduri banci si nu au incredere in acestia intrucat pot da faliment.
In a