Brand-ul "5-Hour Energy" a cunoscut succesul creând propria nişă de băuturi energizante care a dus la apariţia pe piaţă a numeroase alte produse similare. Acum acesta deţine 90% din segmentul de piaţă al băuturilor energizate concentrate. Cu adevărat interesantă este însă povestea proprietarului companiei Living Essentials, care deţine brandul "5-Hour Energy", informează Business Insider.
Manoj Bhargava, în vârstă de 58 de ani, este o persoană care vorbeşte rar în public, însăşi numele companiei sale a fost ales intenţionat generic şi uşor de uitat. Compania pe care o deţine, Living Essentials, a obţinut anul trecut încasări de circa 600 de milioane - un miliard de dolari şi un profit net de 300 de milioane de dolari.
Iată cinci lucru pe care nu le ştiai despre el:
Reprezentanţii companiei "Red Bull", cunoscută ca fiind lider pe pieţei băuturilor energizate, nu au reuşit să concureze cu "5-Hour Energy", scrie sursa citată, aşa că şi-au recunoscut înfrângerea. Ei au scos pe piaţă însă un produs similar, "Red Bull Energy Shots".
Brand-ul "5-Hour Energy" a cunoscut succesul creând propria nişă de băuturi energizante care a dus la apariţia pe piaţă a numeroase alte produse similare. Acum acesta deţine 90% din segmentul de piaţă al băuturilor energizate concentrate. Cu adevărat interesantă este însă povestea proprietarului companiei Living Essentials, care deţine brandul "5-Hour Energy", informează Business Insider.
Manoj Bhargava, în vârstă de 58 de ani, este o persoană care vorbeşte rar în public, însăşi numele companiei sale a fost ales intenţionat generic şi uşor de uitat. Compania pe care o deţine, Living Essentials, a obţinut anul trecut încasări de circa 600 de milioane - un miliard de dolari şi un profit net de 300 de milioane de dolari.
Iată cinci lucru pe care nu le ştiai despre el:
Reprezentanţii companiei "Red Bull", cun