Ultima, dar nu cea din urmă, caroserie dezvoltată pe platforma Logan are toate atuurile pentru a deveni un nou best-seller. Concurenţii din clasa mică pot începe să îşi facă probleme. Povestea de succes a producătorului autohton din Mioveni a ajuns la un nou punct de cotitură. După ce a uimit toată Europa şi, mai apoi, Africa, America de Sud şi o parte din Asia cu low-costul Logan, cuplul franco-romån este în pragul unui nou asalt asupra concurenţei. Mergånd pe o s
Ultima, dar nu cea din urmă, caroserie dezvoltată pe platforma Logan are toate atuurile pentru a deveni un nou best-seller. Concurenţii din clasa mică pot începe să îşi facă probleme.
Povestea de succes a producătorului autohton din Mioveni a ajuns la un nou punct de cotitură. După ce a uimit toată Europa şi, mai apoi, Africa, America de Sud şi o parte din Asia cu low-costul Logan, cuplul franco-romån este în pragul unui nou asalt asupra concurenţei.
Mergånd pe o strategie inversă faţă de cea a modelului în trei volume, cei de la Renault au decis să impună mai întåi pe piaţa sud-americană un Sandero cu rombul pe grilă pentru ca, în această vară, bicorpul low-cost să pornească asaltul în Europa şi Africa de Nord sub marca Dacia.
Dacă îmi aduc bine aminte, la prezentarea modelului Logan din vara lui 2004, designerul său îşi exprima frustrarea desenării unui vehicul pătrăţos şi puţin atractiv prin condiţiile impuse de pieţele cărora le era destinată maşina. „Trebuia să desenăm un model care să poată transporta patru adulţi, un porc, o chiuvetă şi 100 de kilograme de cartofi. Inginerii aveau soluţii tehnice pentru o maşină ieftină şi a trebuit să ne pliem pe ele pentru a face o maşină atractivă“, declara Kenneth Melville. Ei bine, după patru ani în care a depăşit toate estimările în privinţa volumelor våndute, Loganul a primit un frate mai mic şi mult mai arătos. Este foarte adevărat