Kanal D incearca sa se descurce, pe cat posibil, pe cont propriu, in situatia actuala de pe piata media, dar investitiile partenerilor turci vor continua, in functie de conditiile pietei, a spus Hatice Soysev Kolat, director general Kanal D, pentru HotNews.ro. Postul si-a lansat, joi, grila de toamna, in care va continua multe emisiuni, dar introduce cateva show-uri noi si un serial descris drept cel mai de succes si mai costisitor al momentului, in Turcia.
Postul Kanal D este operat de compania Dogan Media International, controlata de grupul turc Dogan, avand ca partener cu 25% grupul elvetian Ringier. Recent, actionarii Kanal D au anuntat ca postul a fost abordat de mai multi investitori, dar ca "nu a luat nicio decizie" in privinta unui nou parteneriat sau "schimbarea pachetului majoritar de actiuni si a proprietatii". Ringier si-a manifestat, anul acesta, intentia de a se retrage din actionariatul Kanal D. Discutiile cu partile interesate sunt purtate de Raiffeisen Investments.
In legatura cu tatonarile pentru atragerea unui nou partener la Kanal D, Hatice Kolat a spus ca aceasta este treaba companiei desemnate sa poarte discutiile, Raiffeisen Investments, si ca este vorba, in acest moment, "despre discutii, nu despre negocieri".
Intrebata daca partea turca si-a pus, eventual, problema sa preia participatia Ringier, Kolat a spus ca "avand in vedere ca mai multi investitori isi indreapta atentia spre noi, cred ca este o oportunitate mai degraba sa avem un partener, deoarece suntem singuri pe piata, avem doar un canal de televiziune. In Turcia suntem foarte puternici, cu multe posturi TV, dar aici, avand o singura televiziune, este greu de spus. E nevoie de sprijin. De aceea, cred eu, ar putea fi interesant un partener. Nu exista, deocamdata, vreo oferta clara".
Ea a apreciat ca Dogan are experienta crizelor din Turcia, asa ca