După Unicul (un singur număr, supliment Unica), Masculin (apariţie meteorică) şi Playboy, a apărut, în sfîrşit, o nouă revistă pentru bărbaţi. Se numeşte chiar For Him Magazine (FHM), Revista sexului tare (editată de VNU-Hearst România SRL, redactor-şef Istvan Lorincz). Chiar din paginile ei aflăm cui se adresează: bărbatului "obsedat de maşini rapide, sport, petreceri, băuturi fine, scule de marcă, umor şi forme apetisante". Dacă, în cazul femeilor, stereotipurile erau demult conturate, bărbatul abia debutează în etichetări şi standardizări. Revistele pentru femei cultivă tonul sfătos (femeilor le place mult să analizeze, să despice firul în patru, să împărtăşească), amestecat cu cel poetic (în special cînd sînt descrise produsele cosmetice ale visurilor noastre); revistele pentru bărbaţi se simt datoare să se înscrie în conveţia opusă, machistă: "liniile directoare" sînt duritatea şi teribilismul. Revistele adresate unui sex sau celuilalt vor să poarte mărcile impuse de bunul (?) -simţ comun. În cazul lui FHM, duritatea şi teribilismele se convertesc în portrete (al unui condamnat la moarte, al lui Stephen King, Artan, Denise Richards, Delia, Alicia Silverstone), fapte diverse, prezentări promoţionale, sfaturi şi chestionare sexuale. Aproape toate acestea pot fi găsite şi în publicaţiile adresate doamnelor, cu excepţia,mai mult sau mai puţin, a faptului divers. Alegerea lor şi tonul cu care sînt prezentate diferă, însă, vizibil. La capitolul fapte diverse ne sînt oferite, de pildă, peruci pentru "zona intimă a prietenei tale", din monofibră, păr uman sau păr de burtă de iac; acestea sînt asociate cu un cîine electronic, care poate fi găsit chiar la noi în ţară, ştiri despre arme de închiriat şi preţurile la ucigaşii plătiţi din lumea largă; alte ştiri despre morţi stupide, printre care cea a unui american ce s-a înecat cu o imitaţie de penis, despre surori s