Piata de media continua scaderea in Romania, in ciuda unor semne pozitive pe online, aceasta industrie nefiind insa atat de matura incat jucatorii sa vada interesele comune si sa construiasca pe baza lor – multi sunt mai interesati de orgolii decat de binele comun al industriei. Citeste un interviu exclusiv cu Marius Pahomi, manager al agentiei MEC Interaction.
Marius Pahomi a reusit in peste trei ani sa puna la punct agentia de media MEC Interaction care a ajuns, conform lui, numarul unu in piata. Persoana activa in online, bloger, fost manager de dezvoltare la Vodanet Media si absolvent de ASE, Pahomi este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din online-ul romanesc.
Citeste intr-un interviu exclusiv Wall-Street.ro planurile lui, parerea despre jucatorii din piata dar si clientii majori si bugetele lor.
Te invitam sa vizualizezi videoclipul de mai jos pentru informatii suplimentare si de asemenea sa completezi chestionarul Wall-Street.ro.
Wall-Street.ro: Ce schimbari au avut loc in ultimul an la MEC Interaction, din punct de vedere al numarului de angajati?
Marius Pahomi: Din luna iulie suntem opt oameni, pana la finalul anului s-ar putea sa fim chiar doisprezece, intr-un caz bun. Anul trecut in aceeasi perioada eram patru. Am crescut foarte rapid intrucat anul trecut am avut restrictii la angajari dar volumul de munca era foarte mare – de exemplu, luni intregi din anul trecut am stat pana la birou pana la 12 noaptea, daca nu si mai mult, toata echipa.
W-S.ro: Si anul acesta se simte revenire?
MP: Da, lucrurile s-au mai normalizat, s-a mai domolit criza, actionarii sunt mai permisivi. La noi poate nu se simte asa mare diferenta, dar alte tari din regiune nu mai sunt atat de puternic afectate. La noi piata inca scade.
W-S.ro: Unii spun ca piata isi revine.
MP: Avem sase clienti din top 30 investit