Greva de la Metrorex pune beţe în roate majorităţii locuitorilor Capitalei, care sunt nevoiţi să apeleze la alte mijloace de transport, de la maşina personală, la RATB sau taxiuri pentru a ajunge la serviciu. Traficul infernal este o problemă în plus, care poate duce la întârzieri ale angajaţilor. Specialiştii în resurse umane ale unor importante firme din Bucureşti explică pentru capital.ro ce soluţii au găsit pentru a nu-şi perturba programul de mun
Greva de la Metrorex pune beţe în roate majorităţii locuitorilor Capitalei, care sunt nevoiţi să apeleze la alte mijloace de transport, de la maşina personală, la RATB sau taxiuri pentru a ajunge la serviciu. Traficul infernal este o problemă în plus, care poate duce la întârzieri ale angajaţilor. Specialiştii în resurse umane ale unor importante firme din Bucureşti explică pentru capital.ro ce soluţii au găsit pentru a nu-şi perturba programul de muncă.
Angajatorii trebuie să fie înţelegători şi să găsească soluţii pentru a eficientiza programul de lucru şi pentru a susţine modul normal de muncă din cadrul companiei într-o situaţie de genul grevei de la Metrorex, sunt de părere consultanţii de resurse umane contactaţi de capital.ro.
Prima preocupare a unei companii trebuie să fie diminuarea impactului unui astfel de eveniment asupra activităţii curente, spune Sorin Faur, director HR al BDO România şi membru HR Club. „Managerii trebuie să se mobilizeze pentru a asigura funcţionarea companiei, chiar şi în regim de avarie, cel puţin pentru departamentele şi funcţiunile critice. Este cumva firesc, mai ales pentru situaţiile neprevăzute, să existe îngăduinţă faţă de angajaţii care întârzie şi nu cred că se pune problema penalizării lor”, a declarat pentru capital. ro Sorin Faur.
Aşadar, în situaţiile neprevăzute înţelegerea din partea managementului este literă de lege. „Ar fi de ajutor pentru ang