Aproximativ 80% dintre clientii cu care lucreaza Kuponiada, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata locala de vouchere pentru reduceri, se intorc pentru realizarea de noi campanii, a declarat pentru Wall-Street.ro, Robert Rimniceanu, directorul de vanzari ale site-ului lansat de InternetCorp in octombrie anului trecut.
Majoritatea clientilor pentru care sunt create oferte pe site-ul Kuponiada sunt companii mici si mijlocii, in special restaurante.
De altfel, cele mai bine vandute vouchere sunt cele pentru restaurante si tot acest domeniu este si cel cu cele mai mari rate de retentie, de circa 20-30%, potrivit estimarilor lui Robert Rimniceanu (foto).
Iar un studiu realizat de Cornell University arata ca cei care cumpara vouchere de reduceri pentru restaurante adesea consuma mai mult decat clientii obisnuiti ai acestora si, in foarte multe cazuri, se reintorc, devenind astfel clienti fideli.
Multi dintre cei care cumpara reduceri pentru restaurante se reintorc
Potrivit aceluiasi studiu, in jur de 44% dintre cei care cumpara cupoane pentru anumite restaurante sunt clienti ai acestora, restul de 56% fiind consumatori noi sau care nu merg in mod frecvent in respectivele restaurante. Insa multi dintre cei 56% spun ca vor sa se reintoarca indiferent daca vor mai avea sau nu posibilitatea sa cumpere vouchere de reduceri.
"Am avut trei campanii consecutive, la acelasi produs, scoici si de fiecare data am vandut peste 150 de vouchere in doar doua zile. Voucherele mi-au acoperit cheltuielile cu materia prima. Ce s-a consumat in afara promotiei mi-a adus profit (desert, apa, cafea, alcool). E adevarat, am avut o clientela mai selecta, tocmai datorita faptului ca am avut un produs care se adresa fie oamenilor care stiu ce mananca, fie celor care sunt dispusi sa incerce ceva nou. Nicidecum nu am vrut clienti obisnuiti doar cu felu