Un designer american a lansat o linie vestimentară cu piese dedicate bărbaţilor de statură relativ mică, fiind unul dintre ei. Peter Manning are 1,72 m, doar cu 5 cm mai mic decât media americană, dar îndeajuns de mult cât să nu-şi găsească haine potrivite la magazinele consacrate.
După achiziţionarea oricărei piese vestimentare, Peter Manning făcea, obligatoriu, drumul până la croitor. Retuşările erau imperios necesare la absolut toate hainele sale, pentru că niciuna nu era croită pentru măsurile sale. Pentru ca o pereche de pantaloni să-l flateze, aceştia trebuiau fie scurtaţi, fie strâmtaţi.
„Anul trecut, m-am întâlnit cu şefii unor companii de retail extrem de populare. Şi m-am dus la ei să-i întreb ce pot să fac, pentru că nimic din magazinele lor nu-mi vine cum trebuie. Mi-au spus să încep să-mi fac haine pe comandă, dar acesta nu este un răspuns îndeajuns de bun pentru 25% din bărbaţii americani”, a povestit Manning motivul pentru care a intrat în afacerea de design masculin.
Aşa că Manning şi-a lansat brandul care îi poartă numele cu un scop clar: să creeze exclusivi pentru bărbaţii care se nu pot mândri cu înălţimea unui atlet. Deocamdată aflat în stadiul de magazin online, designerul vrea să deschidă şi un loc în care bărbaţii pot veni şi afla ce li se potriveşte cel mai bine, din discuţiile cu consultanţii de stil.
Aspectul revoluţionar al afacerii sale îl reprezintă calculatorul de mărimi. Reprezentanţii sexului puternic pot accesa site-ul şi potrivit înălţimii şi greutăţii lor, pot afla în care din cele patru categorii fac parte.
„Încercăm să educam bărbaţii scunzi pentru că nu au avut niciodată posibilitatea să-şi cumpere haine care chiar să le vină perfect. Partea cea mai frumoasă a meseriei mele este atunci când aud de la clienţi că, în sfârşit, simt că poartă ceea ce trebuie”, a spus Manning pentru Business Inside