Alina Gavrila, principalul actionar al agentiei de publicitate �Gavrila & Asociatii� reuseste sa mentina pe piata, alaturi de asociatul sau, Octav Gheorghe, �un atelier de creatie, nu o uzina de bani�. Intr-un interviu acordat publicatiei noastre, Alina recunoaste ca pe langa buna dispozitie care trebuie sa troneze in agentie, rigurozitatea este un alt atu al lucrului bine facut.
Wall-Street: Care a fost inceputul carierei tale in publicitate?
Am stat 10 ani si jumatate la D'Arcy, pot spune ca acolo a fost o buna bucata de inceput. Pot spune ca am prins si inceputurile acestei industrii, publicitatea. Am fost angajata in 1993 la OFC/DMB&B si de-atunci tot invat publicitate. Dar acolo fiind primul si singurul om, reprezentind departamentul de creatie, am invatat sa fiu departamentul de creatie: m-am angajat ca art director, dar a trebuit sa cochetez si cu scrisul, cu care am fost nevoita sa cochetez atit de mult, incit de-atunci il si practic regulat. A trebuit sa supervizez productii: de print, audio, video, asta insemnand sa stiu ce inseamna un cost de productie, cum se tipareste un material, ce inseamna offset sau serigrafie. E o experienta pe care foarte putini creativi din industrie au �gustat-o�. Este foarte adevarat ca doream sa invat toate aceste lucruri. Sunt in continuare fascinata de tipar si de � jucariile� pe care le poti face din hirtie. Am invatat sa fiu si mai responsabila. In momentul in care sunt implicata intr-un proiect, pana nu iese cum trebuie, nu dorm tocmai bine. Rigurozitatea a devenit un �defect� de meserie. Sunt control-freak in ceea ce priveste productia materialelor, sunt foarte atenta la detalii.
Wall-Street: Ce credit ti s-a acordat la D'Arcy si ce a insemnat asta pentru tine?
Incurajare permanenta si sprijin primele 3 luni. Credit dupa primele campanii care s-au dovedit de succes. Full credit dupa doi ani si juma