ING Bank România a obţinut un profit brut de 114 milioane de lei (27 milioane de euro) în primul semestru din 2009, cu 101% mai mult decât în prima jumătate din 2008, pe fondul creşterii activelor totale cu 16% în acelaşi interval şi al unui număr mai mare de clienţi.
"Creşterea activelor totale cu 16% în primul semestru 2009 faţă de primul semestru 2008, la 10,477 milioane de lei, precum şi un raport împrumuturi/depozite de 98% asigură băncii o poziţie solidă pe piaţa românească", se arată într-un comunicat al băncii.
În primele şase luni din 2009, numărul de clienţi individuali ai ING Bank România a ajuns la 826.000, în creştere cu 44,2% faţă de prima jumătate a anului trecut, iar numărul de clienţi IMM a avansat cu 124,2%, până la 12.191, în acelaşi interval.
Venitul net al băncii s-a cifrat la 399 milioane de lei, în creştere cu 77% faţă de semestrul I din 2008.
Directorul general adjunct al ING Bank România, Albert Roggemans, a declarat că banca are în prezent 230 de puncte de vânzare "care vor satisface în curând nevoile unui milion de clienţi".
ING Group a trecut pe profit în trimestrul al doilea, de 229 milioane de euro.
ING Group a raportat în trimestrul II al acestui an un profit de 229 de milioane de euro faţă de o pierdere de 305 milioane de euro înregistrată în trimestrul anterior, datorită creşterii venitului din dobânzi şi programului de reducere a costurilor. În ultimul trimestru din 2008, ING Group înregistrase o pierdere de 3,07 miliarde de euro.
"ING a înregistrat o performanţă solidă în acest trimestru, ca urmare a unui mediu mai favorabil pentru ratele dobânzilor şi îmbunătăţirii marginii de profit pentru produsele de economii şi creditare, ceea ce a dus la o creştere cu 19,4% a veniturilor din dobânzile generate de operaţiunile bancare", a declarat directorul executiv al ING, Jan Hommen.
De asemenea