UPDATESpoturile Batman si Star Wars au fost declarate cele mai bune reclame TV din ultimii zece ani, iar "Ziua Barbatului 2007-2011" a fost proclamata cea mai buna campanie integrata a deceniului, in cadrul evenimentului "10 ani de publicitate romaneasca", ce a pus punct festivalului ADOR, dedicat creativitatii in publicitatea romaneasca. Bogdan Naumovici si Stefan Iordache de la Leo Burnett au plecat marti seara de la Opera Romana, unde s-a desfasurat gala de decernare a premiilor, cu teancuri de diplome in brate.In total, 15 agentii din cele 23 inscrise au castigat premii in cadrul editiei speciale intitulate "10 ani de creativitate romaneasca". Nu au participat, insa, agentii precum McCann Erickson, Cap sau Headvertising si, drept urmare, au lipsit campanii clasice precum cele pentru Connex/Vodafone, Dorel-Unirea sau cea mai premiata campanie romaneasca de pana acum - Rom american.
"Tu nimic, Batman, Batman!" - Leo Burnett pentru Altex
"Laser, frate"- Leo Burnett pentru Altex
Marti seara au fost acordate, mai intai, premii pentru cele mai bune campanii din 2011, iar apoi, in cadrul editiei "10 ani", au fost premiate campaniile pe care juriul le-a considerat cele mai creative ale ultimului deceniu. Andi Moisescu, prezentatorul Galei, a notat ca agentii importante, care si-au pus amprenta pe publicitatea romaneasca in acest interval, nu au inscris lucrari. Dar membrii juriului au avut de unde sa aleaga: 23 de agentii au inscris, in total, 648 de lucrari. Rezultatul: 15 agentii au castigat, in total, 70 de premii. Spre deosebire de editiile precedente ale festivalului, a fost o gala doar a castigatorilor - nu au fost prezentate categoriile de concurs unde nu au existat premianti.
Cele mai bune reclame ale ultimilor zece ani, dintre cele inscrise la editia speciala a festivalului, pe categorie:
Campani