Pe lângă refresh-ul optic, noutăţile tehnice ale limuzinei şi combi-ului Superb Facelift 2013 aduc o scădere a consumurilor, în medie, pe întreaga gamă de motorizări, cu 10%, însă în unele cazuri, apetitul la pompă este mai ponderat cu până la 19%. Dieselele şi micul 1.4 TSI beneficiază în standard de sisteme start-stop şi cele de recuperare a energiei pe frânări.
Primele retuşuri stilistice ale noii limuzine ce urmează a fi comercializată de la sfârşitul lunii iunie se identifică prin abandonarea lamelei cromate late din metal strălucitor plasată la actualul model în partea superioară a grilei radiatorului. În locul acesteia, capota face o mică inflexiune, prelungirea acesteia în jos pe grila radiatorului, integrând logo-ul Skoda cu porumbelul păcii. Simbolul stilizat va fi încadrat de două muchii uşor divergente ce brăzdează longitudinal capota. Aşadar, noul look iniţiat pe modelul Skoda Rapid şi Octavia 2013 este preluat şi pe facelift-ul Superb 2013.
Farurile cu LED au un desen interior nou, însă intervenţiile cuprind şi stopurile redesenate, cu baghete de bumerang concentrice, în genul păpuşilor ruseşti Matrioska, formele mici fiind în interiorul celor mari, replicate la scară descrescătoare. Stopurile vor beneficia de asemenea de tehnologie LED.
În spate, capacul portbagajului 3D în relief, cu locaşul pentru numărul de înmatriculare retras în interior, secţionează jumătatea interioară a blocurilor optice posterioare înglobate în hayon. Spoilerul faţă cu lămpile de ceaţă dar şi cel posterior au de asemenea o geometrie revizuită.
Paleta cromatică a caroseriei a fost îmbunătăţită cu două culori, un gri metalizat şi un alb special.
Interiorul este disponibil cu noi materiale de tapiserii şi un volan nou în trei sau patru spiţe, spaţii suplimentare de depozitare, portbagaj cu planşeu dublu şi mai multe soluţii de ancorare a bagajelor. Sistem