Sub îndemnul „Stop indiferenţei!“, Prima TV începe de astăzi o campanie de mediatizare a problematicii copiilor dispăruţi din România. Cotidianul „Adevărul“ s-a alăturat acestei iniţiative.Prin această campanie, jurnaliştii de la Prima TV îşi propun să atragă atenţia asupra unei probleme grave cu care se confruntă societatea românească. Numărul copiilor dispăruţi este din ce în ce mai mare. Potrivit reporterilor Prima TV care au pregătit această campanie, în dosarele Poliţiei sunt sute de cazuri nerezolvate, unele de ani buni.
Campania „Stop indiferenţei!“ are ca scop determinarea unei atitudini responsabile faţă de copiii dispăruţi. Reporterii Prima TV vor prezenta în fiecare seară, în cadrul jurnalului Focus, cazurile unor copii care au dispărut de multă vreme de-acasă, dar şi măsurile care pot fi luate pentru a preveni dispariţia micuţilor.
În acelaşi timp, prin această campanie, Prima TV îşi doreşte să obţină o implicare cât mai mare a întregii societăţi în efortul de căutare a minorilor dispăruţi, astfel încât să crească şansele ca aceştia să fie găsiţi în cel mai scurt timp posibil.
Cotidianul „Adevărul“ s-a alăturat acestei campanii şi vă va anunţa care vor fi cazurile prezentate în fiecare seară, în cadrul jurnalului Focus de la Prima TV.
În ajutorul părinţilor
Majoritatea copiilor care pleacă de-acasă o fac din cauza violenţei în familie, a depresiei şi uneori a teribilismului exagerat. Cei mai mulţi dintre ei au vârste cuprinse între 11 şi 18 ani.
Jurnalista Cristina Ţopescu se va implica în mediatizarea cazurilor, astfel încât micuţii care au dispărut să poată fi găsiţi.
„Încercăm să-i ajutăm pe părinţii care şi-au pierdut copiii. Cred că pierderea unui copil este cel mai dureros lucru pentru un părinte. Cu sprijinul Centrului Român pentru Copii Dispăruţi, î