Teofil Mihăilescu le propune braşovenilor un alt brand de ţară, exprimat artistic într-o expoziţie de fotografie. Expoziţia „Lendofciois” va fi inaugurată astăzi, de la ora 18.00, la Alianţa Franceză. Subintitulând-o „România realităţilor urbane alienate”, fotograful propune în expoziţia sa un altfel de brand de ţară „care arată cât de Mioritici cu M mare suntem”, iar „un brand de ţară înseamnă nu ce ne visam şi dorim să arătăm că suntem ca ţară, ci ceea ce suntem cu adevărat”. Iar acest brand este „kitsch-ul plenar instalat, inclusiv în manifestările creştinismului ortodox”, unde „există realizări de genul: apă sfinţită în butoaie de plastic, sfinţirea maşinilor lângă wc-uri, cişmele în formă de cruce, aparate de aer condiţionat pe feţele sfinţilor de pe fresce, burlane traversând capetele sfinţilor pictaţi pe biserici, termopane înlocuind ogive de sute de ani şi extrem de valoroase, icoane cu ceas sau barometre”. De asemenea, brandul de ţară se află şi în situaţiile hilare în spaţiul urban: „containere de gunoi aşezate în parcuri în faţa unor busturi de personalităţi, bănci între coşuri de gunoi, căutători în gunoaie vorbind la mobil, trenuri pe care e scris cu cretă că merg fără călători, împrejmuiri ce se vor moderne, din sticlă, dar sunt decorate cu autocolante imitând cărămizile, căruţe transportând maşini, şi câte şi mai câte!”. Teofil Mihăilescu le propune braşovenilor un alt brand de ţară, exprimat artistic într-o expoziţie de fotografie. Expoziţia „Lendofciois” va fi inaugurată astăzi, de la ora 18.00, la Alianţa Franceză. Subintitulând-o „România realităţilor urbane alienate”, fotograful propune în expoziţia sa un altfel de brand de ţară „care arată cât de Mioritici cu M mare suntem”, iar „un brand de ţară înseamnă nu ce ne visam şi dorim să arătăm că suntem ca ţară, ci ceea ce suntem cu adevărat”. Iar acest brand este „kitsch-ul plenar instalat, inclusiv