Dacă tot am făcut pînă acum o sumă de penitenţe apropo de restanţe (şi admit că suma nu e completă), merită să mă reorientez către viitor şi anume către cel apropiat. Vineri se lansează două premiere, ambele premiate pe la festivaluri şi promiţătoare, doar una ţinîndu-şi însă cuvîntul dat. Aceea este Eu, tu şi toţi cei pe care îi ştim, dar voi începe cu prima, anume Păpuşile ruseşti, continuarea şi sora siameză a lui Euro-mix (în original L'Auberge Espagnole). Auziţi ce zice caietul de presă al noii pelicule: "regizorul Cédric Klapisch nu avea în vizor o continuare a poveştii din L'Auberge Espagnole, însă dorinţa sa de a lucra din nou cu distribuţia acestui film, alături de amintirea satisfacţiilor pe care filmul i le oferise şi a plăcerii cu care îl turnase l-au convins pe Klapisch că o astfel de continuare ar fi de fapt o idee foarte inspirată". Pe scurt, se distraseră excelent şi mai voiau (a nu se neglija şi lovitura financiară pe care primul film, modest bugetat, a dat-o la box-office, probabil doreau şi o repetare a acestui fel de succes). O astfel de motivaţie apare şi în interviurile acordate şi de Audrey Tautou, ea justificînd astfel acceptarea unui rol secundar. În paranteză fie spus, ştia ea ce face. Pentru că în termeni de distribuţie, Romain Duris - un no name la data apariţiei Euro-mix, unul dintre cei mai căutaţi actori la ora actuală - n-a fost remarcat, în favoarea rolurilor secundare feminine (chiar dacă nu şi cel al lui Audrey Tautou). Pentru César-ul care recompensa această prestaţie, s-au luptat Kelly Reilly şi Cécile De France, ea şi obţinîndu-l, o raritate avînd în vedere că jucau în acelaşi film.
Noua poveste îl are la epicentru tot pe Xavier (Duris), acum apropiindu-se de 30 şi tot confuz din toate punctele de vedere. Ideea principală este că spectatorul trebuie să îl compătimească pentru respectiva confuzie, ceea ce e dificil, d