Vânzările de maşini au continuat declinul şi în luna aprilie, potrivit jucătorilor din piaţa auto, pentru cea de-a doua lună consecutivă, în ciuda demarării programului "Rabla" 2011 la finele lunii martie.
Luna trecută s-au vândut pe piaţa locală aproape 8.500 de autoturisme, în scădere cu 14% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce la nivelul primelor patru luni scăderea a ajuns la 13%, conform statisticilor jucătorilor din piaţă.
Mai mult, dacă în primele două luni ale acestui an piaţa încă era "pe plus", primăvara nu a adus nicio dezgheţare a vânzărilor, ci un recul al acestora, atât martie - când scăderea a fost motivată de întârzierea programului de casare - cât şi aprilie aducând noi scăderi, într-o perioadă în care în fiecare lună jucătorii din auto declară că "mai jos de atât nu se poate".
"Programul REMAT din acest an a demarat destul de târziu, astfel încât efectele sale nu sunt încă vizibile pe piaţa auto. Ne aşteptăm ca avansul să apară începând cu luna mai", a spus Fabrice Cambolive, administrator unic al Renault-Nissan România, care mai deţine funcţia şi de director comercial al Automobile Dacia.
Vânzările de maşini au continuat declinul şi în luna aprilie, potrivit jucătorilor din piaţa auto, pentru cea de-a doua lună consecutivă, în ciuda demarării programului "Rabla" 2011 la finele lunii martie.
Luna trecută s-au vândut pe piaţa locală aproape 8.500 de autoturisme, în scădere cu 14% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce la nivelul primelor patru luni scăderea a ajuns la 13%, conform statisticilor jucătorilor din piaţă.
Mai mult, dacă în primele două luni ale acestui an piaţa încă era "pe plus", primăvara nu a adus nicio dezgheţare a vânzărilor, ci un recul al acestora, atât martie - când scăderea a fost motivată de întârzierea programului de casare - cât şi aprilie aducând noi scăderi,