„Am adăugat o picătură de venin" - sună reclama celor de la Abarth - „pentru a crea un supercar de dimensiuni reduse ce seduce de la prima vedere." Cuvinte îndrăzneţe care, după ce urci la volanul unui Abarth, constaţi că pot fi şi reale. Şocul începe, de fapt, chiar înainte de a urca la volan. Când te învârţi în jurul ei şi te uiţi prin geamurile fumurii să vezi cum este la interior şi „cât prinde". Urci la volan şi... din nou surpriză. Este ca şi când „te-ai da" cu maşinuţa pe care în copilărie o colecţionai adunând surprizele de la gumă.
În mod evident, Abarth 500 este o sportivă de mici dimensiuni cu care poţi să îţi faci de cap în voie. Scaune sport, volan de piele, jante speciale - toate create cu bun gust - se combină cu nişte suspensii tari numai bune să te îmbie la un tur de forţă pe autostradă. Şi apropo de tururi de forţă: are 135 de cai şi, dacă vrei, consumă cât în carte. Chiar mai puţin. Dacă te dai la ea, îţi aduce aminte că e italiancă...
Siguranţă
Abarth 500 este dotat şi cu o seamă de sisteme de securitate. În primul rând ESP (altfel nu se putea). Apoi mai ai Hill Holder, pentru a facilita pornirea din rampă. Un alt sistem extraordinar este Torque Transfer Control (TTC), ce îmbunătăţeşte transferarea cuplului către roţi, asigurând un comportament impecabil în curbe. Şi nu trebuie să uităm airbagurile: şapte la număr.
Noi am testat
Motorizare: 1,4 L/135 CP
Viteza maximă: 205 km/h
Cutie: 5+1
Consum: 8,5/5,4/4,5 l
News
4x4
Mitsubishi L200 a câştigat ediţia 2010 a concursului anual „Cel mai 4x4 pick-up". Succesul reconfirmă atât calităţile deosebite ale produselor Mitsubishi pe piaţa 4x4, certificate de inegalabilul record de succese în Dakar, cât şi ale modelului L200. Juriul de specialitate al competiţiei nu a avut nici un dubiu în ceea ce priveşte în