Dintre cele aproape 80 de noi automobile lansate în cadrul Salonului Autode la Frankfurt, Dacia Duster facelift este printre cele mai importante, în contextul în care SUV-ul este cel mai bine vândut model din grupul Renault, atât sub emblema Dacia, cât şi cea franceză.
Spre deosebire modelul lansat în urmă cu aproape patru ani, noul Duster a cunoscut o adevărată revoluţie în ceea ce priveşte interiorul. La nivel exterior modificările cu greu se fac remarcate, printre acestea numărându-se noile faruri cu lumini de zi, o nouă grilă a radiatorului dar şi modificarea emblemei 4WD de pe hayon.
Odată urcat la bord, prima schimbare remarcată este reprezentată de faptul că Duster nu mai preia integral interiorul de la Logan. Planşa de bord cu toate că seamănă, vine cu un design propriu. În partea de sus a acesteia şi-a făcut apariţia un nou spaţiu de depozitare, iar mai jos sistemul Media Nav cu navigaţie şi port USB pentru MP3-uri. Butoanele pentru geamurile electrice au dispărut de pe consola centrală iar acum sunt amplasate pe portiere, la fel ca la Dusterul vândut în Marea Britanie şi asamblat în India. Mai mult, după ani în care clienţii Dacia căutau soluţii "after market" pentru acţionarea cu impuls a geamului de la şofer (o singură apăsare necesară pentru coborârea sau ridicarea acestuia, fără a mai ţine apăsat butonul până la coborârea totală) sau pentru termometru pentru temperatura exterioară, în final aceste dotări sunt disponibile şi pe Duster.
O foarte mare surpriză o reprezintă înlocuirea prelatei portbagajului cu un "capac" modern, similar celor de pe modelel de volum şi care se şi ridică odată cu hayonul pentru a facilita accesul la portbagaj.
Un alt aspect care este prezent pe noul Duster este tapiţeria de piele de o calitate net superioară celei de pe generaţia precedentă. Dacă cea veche oferea o senzaţie prea de plastic, noua