In ciuda asteptarilor retailerii romani nu au avut in perioada 25 ianuarie (cand a dat prima ninsoare serioasa)- 10 februarie parte de cresteri masive ale vanzarilor. "Vanzarile nu au crescut, desi au fost zile in care oamenii au venit sa se stocheze, caci acestea au alternat cu zilele in care accesul a fost extrem de dificil catre magazine. In plus si livrarile de marfa au avut de suferit. Avem magazine si in zonele extrem de afectate: Buzau, Braila etc", a declarat pentru HotNews Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.
"Cel mai bine vandute produse in aceasta perioada sunt: apa, paturile, gecile groase, calorifere, conserve de carne, de legume, fulare, paine feliata de toate felurile, lapte, zahar, faina, ulei, lumanari, articole auto de iarna: raclete, lichid parbriz", mai explica Andreea Mihai.
La Real, traficul clientilor a crescut cel mai puternic in zonele afectate de ninsori, iar cresterea volumelor de vanzari se datoreaza mai degraba campaniilor de publicitate derulate. "In aceste zile s-a resimtit alerta de cod aferenta conditiilor meteorologice nefavorabile astfel incat traficul cumparatorilor a crescut in magazinele din reteaua real,- mai ales in zonele afectate. Cel mai bine vandute produse alimentare in aceasta perioada au fost carnea, legume fructe, apa, produse de bacanie iar pe zona de produse nealimentare: articolele pentru incalzirea locuintei, imbracaminte si incaltaminte groasa de iarna si bineinteles produsele sezoniere precum racletele, lopetile, sprayuri anti-inghet", a declarat pentru HotNews.ro Mirela Surghie, Head of Media la Real.
In comparatie cu anul trecut, mai explica Surghie, am inregistrat o crestere a vanzarilor datorata pe de o parte actiunilor comerciale si de marketing sustinute din prima parte a sezonului de iarna cum ar fi: discount suplimentar de 20% la toate articolele d