Importatorul de băuturi alcoolice LGB a lansat, în premieră în România, votca ucraineană Khortytsa, cea mai vândută votcă premium din ţara unde a fost inventată această băutură
Pe o piaţă locală a votcii premium dominată de ultracunoscutele branduri din portofoliul marilor distribuitori, Absolut, Finlandia, Smirnoff şi, mai nou, de câteva mărci ruseşti precum Russian Standard sau Stolichnaya, aducerea unui brand nou poate fi riscantă.
„Ne bazăm foarte mult pe produs, pe calităţile recunoscute ale acestuia. Khortytsa domină autoritar topul celor mai vândute votci în Ucraina şi are rezultate foarte bune şi în Rusia, unde este de asemenea între primele patru-cinci cele mai bine vândute votci premium“, spune Alexandru Caulea (foto mijloc), unul din fondatorii companiei Lenax Grand Beverage. Lansată oficial săptămâna trecută, în cadrul unui eveniment organizat, cum altfel, la singurul restaurant rusesc din Bucureşti, Tchaikovsky, poate fi deja găsită în câteva din restaurante şi în barurile din Centrul Istoric al Capitalei. Pentru că Khortytsa (Hortiţa - în transcriere fonetică românească) se adresează în special segmentului Horeca, la lansare au participat mai ales proprietari de restaurante şi baruri, precum şi reprezentanţi ai marilor distribuitori locali de băuturi spirtoase. Cu ce argumente vor să cucerească LGB şi Khortyt mult disputatul segment premium al pieţei spirtoaselor din România?
Puritate absolută
Cel mai mare producător de băuturi spirtoase din Ucraina, Khortytsa, şi-a început activitatea în 2003, după o investiţie uriaşă într-una dintre cele mai moderne fabrici de votcă din lume, în regiunea Zaporoje. Atuul producătorul ucrainean îl reprezintă îngredientele folosite şi, în special procesul tehnologic, aşa-numita structurizare (în termeni de fizică) a apei, care este adusă la calităţile apei din organismul uman, proces ce conduce