Majoritatea companiilor care ofera servicii de rent a car in Bucuresti considera ca inchiderea aeroporturilor in urma norului de cenusa produs de eruptia vulcanica din Islanda le-a adus mai mult pierderi decat profit, intrucat mai multi clienti si-au anulat rezervarile, comparativ cu cei care si le-au prelungit pentru masinile ce trebuiau returnate.
“In toate tarile rezervarile pentru inchirieri de masini au fost in mare parte anulate. Cu toate acestea, clientii care trebuiau sa returneze masinile inchiriate si le-au prelungit intrucat zborurile au fost anulate, fiind nevoiti sa ramana mai multe zile in Romania”, a declarat pentru Wall-Street Dudy Perry, directorul general al Sixt New Kopel, companie de servicii de leasing operational si rent-a-car.
De asemenea, reprezentanti ai companiilor Cronoscar si Cars4rent, ce ofera servicii de inchirieri masini, sustin ca inchiderea aeroporturilor le-a afectat activitatea.
“Inchiderea aeroporturilor a fost un mare minus. Am avut 6-8 rezervari de masini pe zi care s-au anulat. Am pierdut circa 30 de clienti”, a precizat un reprezentant al Cars4rent.
Au fost si cazuri in care clientii au dorit sa plece cu masini inchiriate din Bucuresti in afara tarii, sau in alte orase, precum Timisoara, sustin reprezentantii Active Trade & Marketing, companie ce ofera servicii de inchirieri auto.
“Am avut 10-15 clienti care au dorit sa lase in afara tarii masinile. Ar fi fost un plus, dar nu le-am putut onora cererea, din cauza lipsei de personal. Am preferat sa recuperam masinile doar de pe teritoriul tarii, din Timisoara spre exemplu. Am avut 6-7 cazuri de clienti care au plecat din Bucuresti si au lasat masina in alte localitati. In mod normal, astfel de cereri avem doar 20 pe an”, a spus un reprezentant al companiei de inchirieri Active.
BDT Rent, companie membra a BDT Group ce ofera servicii de inchir