Grupul Vel Pitar, unul dintre primii trei jucatori de pe piata de panificatie, a inregistrat in noua luni din acest an o crestere a rezultatelor financiare cu aproximativ 40% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent pe fondul investitiilor derulate in cursul acestui an, de peste 25 milioane de euro.
"In primele noua luni ale anului 2007, pe fondul eforturilor prilejuite de divizari si reorganizari, grupul Vel Pitar a reusit totusi o intensificare semnificativa a activitatii, cifra de afaceri crescand cu aproape 40% fata de anul trecut. Cresterea se datoreaza investitiilor facute in noi tehnologii, cercetare, marketing, logistica, retail si morarit", a declarat Dan Trifu, vicepresedinte al Consiliului de Administratie Vel Pitar.
Astfel, dupa ce Vel Pitar a finalizat anul trecut cu o cifra de afaceri cumulata de 110,6 mil. dolari (82,2 mil. euro) companiile din cadrul grupului de morarit si panificatie ar putea inregistra la sfarsitul lui 2007 o cifra de afaceri de cel putin 154 mil. dolari, adica 107 milioane de euro, potrivit ritmului de crestere estimat de companie.
"Vanzarile cele mai mari din aceasta perioada au fost inregistrate la produsele de panificatie ambalata, paini speciale si miniprajituri", a adaugat Trifu.
Chiar daca cresterea inregistrata de companie este semnificativa comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, daca acest ritm de crestere se va mentine pana la finele acestui an, rezultatele pe care compania le va obtine vor fi sub estimarile initiale.
"Cifra de afaceri cumulata a companiilor din grupul de morarit si panificatie pastreaza trendul ascendent previzionat la inceputul anului 2007. In mod clar cresterea va fi semnificativa, chiar daca poate nu vom atinge tinta ambitioasa de 52%, stabilita la inceputul anului, datorita instabilitatii accentuate a pretului la grau si a recrudescentei pietei negr