Spotul lansat astăzi este ultimul element din campania integrată brand-ului “Road to The Final” ce marchează al şaptelea an consecutiv în care Heineken este sponsor oficial al UEFA Champions League.
Spotul lansat astăzi este ultimul element din campania integrată brand-ului “Road to The Final” ce marchează al şaptelea an consecutiv în care Heineken este sponsor oficial al UEFA Champions League.
Heineken continua campania globală “Road to the Final” prin lansarea unui nou spot semnat de Wieden+Kennedy Amsterdam, informează un comunicat de presă emis de agenţie. Noul spot îşi propune sa ilustreze felul în care imaginaţia îl ajuta pe protagonist să ajungă la cel mai prestigios eveniment al fotbalului – Finala UEFA Champions League.
În timp ce unele dintre cele mai bune echipe de fotbal din lume se luptă în sferturile de finală ale UEFA Champions League, Heineken® scoate la iveală cel mai recent element al campaniei sale „Drumul către Finală”, lansând o nouă campanie publicitară, numită „Finala”.
Protagonistul clipului pune în prim plan un fan norocos care primeşte un bilet la Finala UEFA Champions League. Singura problemă este că acesta se află în partea opusă a globului şi se confruntă cu o cursă contracronometru pentru a ajunge la meci. Combinând ingeniozitatea, imaginaţia şi inventivitatea, acesta reuşeşte să depăşească fiecare obstacol pus în calea sa - şi să fie recompensat cu experienţa supremă de fotbal - un loc în primele rânduri pe Wembley, ajungând chiar înainte de startul meciului şi de lovitura de începere.
Fanii mărcii pot juca un meci de pinball cu elemente care apar în reclamă. Jucătorii pot concura unul împotriva celuilalt pentru a câştiga drepturi de bravadă şi aprecieri publice.
Drumul către Finală