Versiunea M 235i Coupe nu va fi absolutul tehnologic în ceea ce priveşte noua Serie 2 Coupe de la BMW. Din 2015, divizia de performanţă M situată în Garching, lângă Munchen, va pregăti o strategie paralelă ce vizează o versiune de înaltă performanţă BMW M2.
Coupe-ul clasic cu tracţiune spate, unic în industria auto, ascunde în prezent în spatele indicativului M 235i Coupe un propulsor M Performance cu o putere de 326 CP la 5.800-6.000 rpm. Arhitectura cu şase cilindri în linie (L6) de 2.979 cmc va cunoaşte o upgradare a puterii cu minimum 25 CP pe veritabilul M2. Astfel, la cei 350 CP, viitorul bolid ar urma să depăşească cu 10 CP precedentul BMW Seria 1 M. Sprintul 0-100 km/h ar urma să coboare la 4,6 sec, asta în vreme ce performantul Seria 1M Coupe era declarat cu un demaraj 0-100km/h in 4,9 secunde (actualul M3 accelereaza in 4,8 secunde).
Recent lansatul BMW M 235i Coupe (326 CP şi 450 Nm- cuplu livrat de la 1.300 rpm şi constant până la 4.500 rpm) acoperă suta în 5 secunde în cazul echipării cu o cutie de viteze manuală, în vreme ce transmisia automată în opt rapoarte rezolvă momentul în 4,8 secunde. Viteza maximă la 235i este limitată la 250 km/h, însă fără această cenzură, viitorul M2 va putea atinge 290 km/h. Tratamentul cu fibră de carbon la capote şi plafon va duce masa M2-ului sub cele 1.455 kg ale versiunii M 235i Coupe, deci va aduce mai multă agilitate şi dinamică.
Noul sedan F80 (M3 model 2014) cât şi M4 Coupe vor utiliza o cilindree similară de 3.0 litri bi-turbo, dar care va asigura 430 CP şi 500 Nm, turaţia maximă depăşind pragul de 7.500 rpm, ]n timp ce tracţiunea va fi exclusiv posterioară. Gran Turismo-ul compact M2 va beneficia de asemenea de două turbine monoscroll, supape cu distribuţie variabilă, doi arbori cu came reglabili direct, intercooler cu admisie indirectă, un arbore cotit turnat şi o baie de ulei din magneziu.
O