Şomerii vor lua câte un bon la intrarea în instituţie,
iar angajaţii diferitelor servicii din instituţie
vor şti exact câte persoane au la uşă
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov, alături de alte patru agenţii din judeţele Alba , Brăila, Neamţ şi Botoşani, va beneficia de sistemul de ticketing, modernizarea instituţiei braşovene fiind făcută cu ajutorul fondurilor nerambursabile de la Uniunea Europeană. „Vom instala un sistem de ticketing în holul instituţiei, acest sistem le va oferi şansa cetăţenilor de a-şi lua un bon de ordine şi de a nu mai fi suspicioşi că nu sunt primiţi pentru rezolvarea problemelor în ordinea în care au venit. Mai mult, vor fi instalate displayuri deasupra fiecărei uşi din instituţie, care le va oferi informaţii referitoare la timpul cât mai au de aşteptat, numărul de bon care urmează, şi atunci credem că vom avea o atmosferă civilizată şi modernă în instituţie”, a declarat Georgeta Marmalichi, şef Serviciu Buget din cadrul AJOFM Braşov şi responsabil proiect.
De acest sistem se vor folosi toate persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă şi care calcă pragul instituţiei. „Numai la sediul din Braşov, la Biroul de înregistrare şomeri avem o medie de 60 persoane pe zi. Cei care sunt deja în evidenţa noastră trebuie să vină la viza lunară, asta înseamnă o medie de 200 de persoane pe zi, după care putem aminti persoanele care vin după adeverinţe pentru medici, cele care vin să ne pună întrebări cu privire la legislaţie, drepturi, obligaţii”, a precizat Cătălina Bâlhăceanu, director executiv adjunct AJOFM Braşov. Şomerii vor lua câte un bon la intrarea în instituţie,
iar angajaţii diferitelor servicii din instituţie
vor şti exact câte persoane au la uşă
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov, alătur