Cindy Crawford, super model în anii '90, consideră că revistele de modă promovează femeia fără forme, cu o imagine nesănătoasă. Celebrul model merge mai departe şi invită la boicotarea acestor reviste de modă.
Convinsă că, de fapt, "totul este o istorie ce ţine de afacere", Cindy Crawford invită publicul feminin, principalul consumator de reviste de modă, să renunţe la a le mai cumpăra, dacă ele conţin imagini cu manechine anorexice. "Pur şi simplu nu le mai procuraţi, dacă nu vă plac modelele promovate." Suntem în acelaşi timp consumatoare şi femei, dar avem putere. Dacă nu vă place coperta nu cumpăraţi revista respectivă.
Cindy Crawford a făcut peste 600 de coperţi pentru reviste de top apărute în întreaga lume, "exploatând" la maximum, ca o veritabilă femeie de afaceri, imaginea ei hipermediatizată. Ea a mai apărut în filme, în clipuri pentru companii prospere, în show-uri la MTV, pe casete video-DVD cu exerciţii de stretching. De asemenea, a participat la acţiuni caritabile în beneficiul bolnavilor de cancer, boală care i-a răpus fratele.
Crawford, în vârstă de 43 de ani, a mărturisit că este fericită cu corpul său, însă îşi face griji pentru semnele vizibile cum sunt ridurile şi pernuţele de grăsime. Recent, Cindy Crawford declara că, în aceste zile, ea nu mai are nici o şansă de a fi manechin. "Un corp cum am eu, cu sâni mari, pulpe normale şi braţe tonifiate" nu mai este la căutare în industria modei, a spus ea.
Poziţia tranşantă a celebrei Cindy, având în prim-plan manechine scheletice, se bate cap în cap cu cea exprimată de nu mai puţin celebrul Karl Lagerfeld. El explica de curând că nimeni nu vrea să vadă pe podium fete cu forme.
Atitudine potrivnică manechinelor bolnăvicioase a adoptat şi redactorul-şef al ediţiei britanice a revistei Vogue, Alexandra Shulman. În vizor sunt creaţiile vestime