Reprezentanţii lanţului de restaurante fast-food McDonald's din Statele Unite ale Americii au hotărât să scoată din meniul pe care americanii pe pot cumpăra cu un dolar porţiile mici de cartofi prăjiţi şi băuturile răcoritoare, care vor fi înlocuite cu prăjituri şi cu îngheţată, informează Business Insider.
Prin această strategie reprezentanţii McDonald's vor să îi orienteze pe clienţi către noul meniu, mai scump.
În acelaşi timp, apariţia noului meniu sugerează faptul că ei se concentrează în continuarea asupra vânzărilor bazate pe valoarea produselor, în timp ce competitorii lor încearcă să se bazeze pe calitatea acestora.
Noul meniu din restaurantele McDonald's va fi afişat pe data de 26 martie şi reprezintă, în principiu, reambalarea unor produse care sunt comercializate deja, care vor fi vândute cu un preţ cuprins între un dolar şi doi dolari.
Acest lucru nu reprezintă neapărat finalul meniului în care toate produsele pot fi cumpărate de către clienţi cu un dolar, el urmând să existe în continuare, cel puţin pentru următoarea perioadă de timp.
"Meniul de un dolar rămâne în continuare foarte important şi va continua să fie baza noastră. Folosim şi avem nevoie de ambele meniuri pentru a ne continua strategiile", a declarat pentru Reuters proprietarul a 16 restaurante fast-food din lanţul McDonald's.
Reprezentanţii lanţului de restaurante fast-food McDonald's din Statele Unite ale Americii au hotărât să scoată din meniul pe care americanii pe pot cumpăra cu un dolar porţiile mici de cartofi prăjiţi şi băuturile răcoritoare, care vor fi înlocuite cu prăjituri şi cu îngheţată, informează Business Insider.
Prin această strategie reprezentanţii McDonald's vor să îi orienteze pe clienţi către noul meniu, mai scump.
În acelaşi timp, apariţia noului meniu sugerează faptul că ei se concentrează în continuarea asupra vânzărilor b