• Magazinul Altex, din Iulius Mall, a fost amendat cu 5.000 de lei de catre comisarii OPC • Un iesean care cumparase un aparat foto performant nu l-a putut folosi timp de aproape doi ani • In aceasta perioada, a fost de opt ori la service pentru a-l repara
Un iesean care a cumparat un aparat foto de la magazin Altex, din Iulius Mall, regreta alegerea facuta. Timp de aproape doi ani nu l-a putut folosi pentru ca s-a stricat la putin timp dupa ce l-a cumparat si a fost nevoit sa il repare. Ieseanul a cumparat aparatul foto marca Nikon S9100 in valoare de 1.399,90 lei la inceputul lunii septembrie, in anul 2011. Dupa cateva luni au aparut o serie de defectiuni. A anuntat reprezentantii magazinului Altex, fiind in perioada de garantie a produsului, care l-au directionat catre un service unde aparatul putea fi reparat. Insa, dupa ce o defectiune era solutionata, aparea alta. Ieseanul a fost plimbat la service timp de aproape doi ani, insa nici pana in prezent nu a primit altul in schimb sau suma pe care a platit-o pentru aparat.
De opt ori la service
Prima trimitere in service a fost in luna aprilie anul trecut, fiind vorba de un "zgomot accentuat pe zoom". Defectiunea a fost remediata, insa a aparut alta. In luna octombrie, acesta s-a prezentat la service pentru ca aparuse un "zgomot la deschidere, zgomot la filmare, zgomot in timpul filmarii".
Si de aceasta data a fost solutionata problema. Insa jumatate de an mai tarziu au aparut alte defectiuni la aparat. Calitatea fotografiilor nu era buna. Defectiunea nu a fost insa recunoscuta de angajatii service-ului, iar concluzia acestora a fost ca aparatul functioneaza in parametrii normali. Ieseanul a refuzat sa ridice aparatul si a solicitat o noua verificare a produsului. Acesta a fost trimis din nou in service, insa nici de aceasta data problema nu a fost solutionata. Ieseanul