Un act cultural de excepţie a avut loc sâmbătă seară pe scena Teatrului Metropolis. Musicalul "Nevestele vesele din Windsor" este un remake al spectacolului de mare succes din anul 1978 – controversat şi cenzurat în perioada comunistă, şi care revine astăzi pe scena Teatrului Metropolis sub aceeaşi baghetă artistică, dar cu o distribuţie nouă.
Comedia muzicală reinventează în cheie inedită universul lui Shakespeare plecând de la textul dramaturgului britanic, "cernut" prin regia lui Alexandru Tocilescu şi muzica lui Nicu Alifantis. Rezultatul este un musical intim, favorizat de dimensiunile mici ale sălii de la Metropolis, cu excelentă muzică live (Byron să trăiască!) cu multă mişcare scenică. Şi chiar dacă uneori actorii români nu se ridică vocal la înălţimea colegilor vestici, mai exersaţi în astfel de deprinderi artistice, jocul actoricesc compensează acest lucru din plin. Cu scuze că amintim doar o parte din distribuţie – o Adriana Trandafir aplaudată la scenă deschisă, un George Ivaşcu permanent "în priză" (personal cred că energia lui ar putea hrăni un nou reactor nuclear de la Cernavodă), Ion Grosu impecabil.
Duceţi-vă şi vedeţi un gen teatral mai puţin popular în România, o piesă care ţine puţin peste trei ore, dar care vă va destinde cu siguranţă şi vă va (re)deschide apetitul pentru teatru. Acum, cât nu se termină stagiunea. Un act cultural de excepţie a avut loc sâmbătă seară pe scena Teatrului Metropolis. Musicalul "Nevestele vesele din Windsor" este un remake al spectacolului de mare succes din anul 1978 – controversat şi cenzurat în perioada comunistă, şi care revine astăzi pe scena Teatrului Metropolis sub aceeaşi baghetă artistică, dar cu o distribuţie nouă.
Comedia muzicală reinventează în cheie inedită universul lui Shakespeare plecând de la textul dramaturgului britanic, "cernut" prin regia lui Al