În acest sezon este o inflaţie de astfel de programe care îşi dispută un public feminin. Chiar dacă „Test de fidelitate” conduce în audienţe, cele mai multe puncte de audienţă livrate, pentru un spot de 30 de secunde, le-a înregistrat „Noră pentru mama”. Dacă acum câţiva ani „Big Brother” era printre puţinele reality-show-uri de pe piaţa TV, în ultimii ani, posturile de televiziune s-au îndreptat cu interes către aceste producţii, concurenţa devenind mult mai acerbă.
Astfel, Prima TV aproape că şi-a concentrat grila de programe în jurul a cinci reality-show-uri, „Schimb de mame”, „Trădaţi în dragoste”, „Cireaşa de pe tort”, „Curat murdar” şi „S.O.S Salvaţi-mi casa!”.
„Test de fidelitate”, în topul audienţei
Aflată de puţin timp în grila de programe a Antenei 1, „Test de fidelitate” (10 ediţii) a înregistrat în perioada 1 septembrie - 16 noiembrie 2008 o audienţă medie de 571.000 de telespectatori pe minut.
Aceasta este urmată de „Schimb de mame”, care a avut un rating de 475.000 de telespectatori pe minut în 11 ediţii, şi de „Trădaţi în dragoste”, cu 379.000 de privitori în nouă ediţii.
Chiar şi cele patru ediţii ale emisiunii „Fata lui tata”, proaspăt intrată în grila de programe, a avut o audienţă de 364.000 de telespectatori pe minut.
„Noră pentru mama”, cele mai multe femei
În ceea ce priveşte profilul privitorilor, cea mai mare pondere a femeilor care urmăresc reality-show-uri o înregistrează „Noră pentru mama” - 68,3%, fiind urmată de „Trădaţi în dragoste” (57%).
Trebuie precizat că reality-show-ul de pe Kanal D are trei secţiuni: în zilele de duminică (două părţi), în timpul săptămânii de la ora 10.00 şi la ora 19.00.
Portretul telespectatorului ultimelor două emisiuni este foarte asemănător. Publicul cu vârsta cuprinsă între 1