Postul a depășit din nou Realitatea TV și România TV pe întreaga zi şi își menține locul 5 în topul general al televiziunilor din România
B1 TV a surclasat, pentru a patra zi consecutiv în această săptămână, posturile Realitatea TV și România TV în Prime Time și, pentru a treia oară succesiv, și-a devansat competitorii pe media întregii zile.
Ca și în zilele precedente, B1 TV își menține poziția a cincea în topul general al televiziunilor din România, potrivit datelor de audienţă furnizate de Kantar Media. Cu o medie a cotei de piaţă pe întreaga zi de 4.3%, B1 TV depăşeşte Realitatea TV care a obținut un share mediu de 3.9%, dar și România TV, cu o medie a zilei de 2.8%. B1 TV rămâne, astfel, pe locul 5, după Pro TV, Antena 1, Antena 3 și Kanal D.
Între orele 19.00 şi 24.00, intervalul de maximă audiență pentru televiziunile de știri, B1 TV a obţinut, aseară, o cotă medie de piaţă de 4.7%, peste cea a României TV de 3.2% şi Realității TV –2.9% market share. Emisiunile difuzate ieri de B1 TV în Prime Time News au înregistrat, ca de obicei, audienţe mult peste cele ale concurenței.
„Aktualitatea B1” cu Andrei Bădin, difuzată în intervalul orar 18.30 - 20.00, a obţinut o medie de 3.8%, peste cea a Realităţii TV de 3.5% şi România TV de numai 1.2%. “Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu s-a clasat şi aseară peste competitorii Realitatea TV şi România TV. Invitatul special al serii a fost Adriean Videanu, preşedintele interimar PDL Bucureşti. În intervalul orar 20.00 – 22.00, B1 TV a avut un share mediu de 5.0%, timp în care România TV a înregistrat o audiență de 4.1% și Realitatea TV 2.4%, de peste două ori mai mică decât B1 TV.
„Ultimul cuvânt” cu Nelu Barbu şi Ion Cristoiu, emisiune difuzată în intervalul orar 22.00 - 23.00, a obţinut o medie de share de 4.5%, peste cele obţinute în acelaşi interval orar de România TV - 3.1% şi Realitatea T