Ideea organizării unui eveniment care să pună în discuţie problema parcurilor industriale a venit din partea revistei “Transilvania Business” (TB), care alături de Consiliul Judeţean sunt promotorii conferinţei “Parcuri Naţionale. O strategie naţională”, deschisă marţi, 6 noiembrie la Hotelul “Grand” din Târgu Mureş.
În deschidea evenimentului, directorul şi fondatorul revistei “Transilvania Business”, Aurelian Grama, a punctat ideea de la care a pornit acest demers, menit să dezvolte o strategie care să aibă în prin plan dezvoltarea economică pin intermediul parcurilor industriale. “Transilvania Business” a început ca revistă economică şi sincer sunt mândru de colegii mei. Vă întrebaţi poate cum nişte jurnalişti care nu sunt experţi în ce înseamnă zona de parc, cluster, afaceri sau poluri de dezvoltare industrială, îşi permit, îşi asumă şi vor să aducă în acelaşi loc, în timpul zilei, mai ales către seară în discuţiile din teren, oameni care s-au străduit, au reuşit, oameni care vor să facă, care încearcă să transforme cuvintele nobile în locuri de muncă, în realităţi, acolo unde suntem, unde trăim fiecare”, a precizat Aureian Grama.
Munca de teren, esenţială
În munca echipei “Transilavania Business” privind parcurile industriale nu puţini au fost cei care s-au întrebat ce beneficii le poate aduce un astfel de demers. “Pentru că am fost primiţi, fie la Cugir, fie la Cluj sau Satu Mare,Braşovşi pe unde au mai fost colegii mei, cu diverse sentimente, am realizat un serial de patru cover story în cadrul “Transilvania Business.” Cea mai grea întrebare pe care colegii mei au primit-o a fost de la Viorel Găvrea, directorul Tetarom Cluj, care a spus: eu ce câştig dacă cumpăr şi publicitate în “Transilvania Business”, câte firme străine îmi aduceţi voi cu revista voastră la mine în parc? Răspunsul a fost dat de brand managerul “Transilvania Business”, Al