Dupa ce un prim lot de 19 tramvaie a sosit in cursul saptamanii trecute, acum Regia ieseana de transport asteapta sa soseasca la inceputul acestei saptamanii si celelalte 12 garnituri. Din cele 31 de bucati, sase au fost oferite de partenerii germani pentru piese de schimb, insa Regia ieseana le va pune in circulatie deoarece este mai rentabil ca acestea sa poata functiona.
Garniturile au sosit din Germania, pe calea ferata, iar angajatii RATP le transporta dupa lasarea intunericului, pentru ca traficul sa nu fie perturbat. Reamintim ca Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi a achizitionat 31 tramvaie second- hand de la regia din Stuttgart, Germania, la pretul de 7.000 Euro bucata, in urma unei licitatii desfasurate in ultima luna a anului trecut. Aceste tramvaie, vechi de 20 ani, care conform reprezentantilor RATP sunt garantate pentru functionare timp de 50 ani, vor inlocui actualele garnituri Tatra care circula in special in zona industriala.
Dupa ce un prim lot de 19 tramvaie a sosit in cursul saptamanii trecute, acum Regia ieseana de transport asteapta sa soseasca la inceputul acestei saptamanii si celelalte 12 garnituri. Din cele 31 de bucati, sase au fost oferite de partenerii germani pentru piese de schimb, insa Regia ieseana le va pune in circulatie deoarece este mai rentabil ca acestea sa poata functiona.
Garniturile au sosit din Germania, pe calea ferata, iar angajatii RATP le transporta dupa lasarea intunericului, pentru ca traficul sa nu fie perturbat. Reamintim ca Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi a achizitionat 31 tramvaie second- hand de la regia din Stuttgart, Germania, la pretul de 7.000 Euro bucata, in urma unei licitatii desfasurate in ultima luna a anului trecut. Aceste tramvaie, vechi de 20 ani, care conform reprezentantilor RATP sunt garantate pentru functionare timp de 50 ani, vor in