Slavă Domnului că nu mai trebuie să fii prost ca să dai în gropi. Străzile din Bucureşti ne scutesc de frustrări, din moment ce toţi suntem egali în faţa lor: şi proştii, şi deştepţii dau în gropi. Iar la intrarea în Pasajul Victoria, proaspăt "reabilitat", e imposibil să eviţi denivelările.
Slavă Domnului că nu mai trebuie să fii prost ca să dai în gropi. Străzile din Bucureşti ne scutesc de frustrări, din moment ce toţi suntem egali în faţa lor: şi proştii, şi deştepţii dau în gropi. Iar la intrarea în Pasajul Victoria, proaspăt "reabilitat", e imposibil să eviţi denivelările.
Huţa-huţa-cu-căruţa, printre şinele de tramvai fragmentate şi capacele de canal ieşite din asfalt. Aşa se circulă în dreptul Pasajului
Victoria, la doi paşi de Guvern, deşi asfaltarea e proaspătă. Iar la ore de vârf e un adevărat coşmar pentru şoferii care au ghinionul să fie prinşi în capcană. Ştim deja că după orice lucrare de asfaltare a urmat, invariabil, alta de reasfaltare şi tot aşa, astfel încât asfaltatorii să aibă mereu de lucru şi să câştige sumele fabuloase din bugetul municipalităţii.
Afacere PD-L&Co
În cazul Pasajului Victoria, n-a fost nevoie de schimbarea conductelor de apă sau de reţelele de electricitate, cum se întâmplă de cele mai multe ori, dar s-au început lucrările de reabilitare la şinele de tramvai imediat după asfaltare. Asfaltarea şi reabilitarea liniei de tramvai au făcut parte dintr-un proiect comun: "Modernizare sistem rutier şi linie de tramvai – B-dul Iancu de Hunedoara, realizat de SC Delta ACM 93 SRL, Mari-Vila Com SRL, Rail.One, Hanning & Kahl, cu termen de finalizare la cinci luni de la data începerii lucrărilor. «La 28.06.2007 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor, avem un proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, la 30 octombrie 2007, şi o solicitare de act adiţional. Cu alte c