Face diferenţa telespectatorul român între produsul de televiziune realizat în mod profesionist şi cel făcut de mântuială?
Eu cred că şi un neavizat observă diferenţa dintre un produs de excepţie şi unul făcut, cum spui, de mântuială. Poate nu la fel de repede ca un cunoscător, însă o va face. Nu ai cum să te uiţi la materialele din campania "Împreună dăm viaţă poveştilor” şi să nu remarci arta din ele. Pe lângă descrierea excepţională a personajelor, imaginea pe care o veţi vedea este de film. Fabuloasă. Cameramanii care au lucrat sunt dintre cei mai buni pe care îi are ţara asta şi au făcut miracole cu camera. Apoi montajul, care este atât de creativ, de plin de imaginaţie, de modern, încât mă tot întreb cum de nişte editori de imagine atât de tineri - 25-30 de ani - pot crea, deja, atâta frumuseţe. Nu cred că telespectatorii vor trece indiferenţi peste produsul nostru. Dimpotrivă, cred că îi va marca.
Presa scrisă şi de televiziune se află în criză, la fel ca întreaga societatea românească. Ce anume crezi că alimentează această criză, dincolo de lipsurile financiare?
Da, indubitabil, există o criză a presei. Ea pleacă şi de la problemele financiare, dar şi de la un semnal eronat care ajunge la jurnaliştii tineri. Pe de o parte, sunt puţini cei care vor, au timp sau ştiu cum să-i înveţe, pentru ca noua generaţie să fie la fel de puternică, de dedicată şi pasionată ca aceea născută imediat dupa ”90. Aşa că unii tind să se mulţumească cu ce cred ei că ştiu şi fac jurnalism după ureche. O alta problemă este sistemul de învăţământ din România, din care, dacă nu eşti ajutat de părinţi sau nu eşti suficient de ambiţios, ieşi cu lacune grave de cultură generală. Pe de altă parte, din cauza unor produse care nici măcar nu pot fi numite "media”, unii pot fi tentaţi să creadă ca acestea sunt tot jurnalism. Şi o astfel de percepţie e foarte