Domo anunţă pentru Black Friday reduceri de până la 50% la mai multe categorii de produse, suplimentarea cu 50% a personalului care va sta la dispoziţia clienţilor şi implementarea unei noi conexiuni în bandă largă, de 8 ori mai rapidă faţă de cea de anul trecut.
În plus, compania a investit şi într-un up-grade al softului de gestiune în scopul reducerii cu până la 50% a timpului petrecut la case.
Toate cele 97 de magazine Domo din Bucureşti şi din ţară vor fi astfel pregătite să-şi întâmpine clienţii la evenimentul Black Friday. Cumpărătorii vor avea la dispoziţie o gamă variată, de peste 8.000 de produse, inclusiv modele disponibile exclusiv în magazinele Domo.
„Ne aşteptăm la vânzări de până la 8-9 ori mai mari faţă de media unei luni normale. Tocmai de aceea am făcut din timp toate pregătirile ca să le putem oferi clienţilor noştri atât produsul dorit la un preţ redus, cât şi cea mai bună experienţă de cumpărare de Black Friday la Domo. Am suplimentat suprafaţa de depozitare cu peste 2.500 de m2, am crescut cu 50% numărul personalului şi am încheiat contracte cu firme premium de curierat pentru onorarea comenzilor online”- a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.
Se estimează creşteri substanţiale ale vânzărilor Domo la toate gamele de produse, cu vârfuri înregistrate la câteva categorii, precum tablete, smartphone-uri, smart TV şi TV 3D. Domo aşteaptă, de asemenea, o creştere a vânzărilor pe segmentul electrocasnicelor mici, în cazul cărora estimarea ar fi de până la cinci ori mai mare comparativ cu media unei luni obişnuite.
Pentru a sonda cât mai detaliat preferinţele, nevoile şi opţiunile clienţilor de Black Friday, Domo a lansat pe 1 noiembrie aplicaţia „Spune ce-ţi doreşti de Black Friday!”. Sondajul a fost completat până în prezent de peste 3.500 de persoane şi se va încheia pe 15 noiembrie. Rezultatele preliminare ale