De ieri a fost demarată o altă modalitate de a încerca să fie recuperate datoriile pe care unii cetăţeni le au către CET Braşov SA. Ieri după-amiază, reprezentanţi ai CET Braşov SA, împreună cu angajaţi ai Poliţiei Comunitare Braşov, au început să transmită somaţii personalizate, întocmite cu reprezentanţii legali ai asociaţiilor de proprietari, şi să încaseze bani, în mod direct, de la apartamentele datornicilor, în cazul în care se poate acest lucru. „În acest fel încercăm să îi sensibilizăm pe debitori noştri, care înregistrează datorii mari, deoarece furnizorul centralizat de energie termică nu mai poate să îi «crediteze» pentru serviciile oferite. În plus, încercăm să venim în sprijinul asociaţiilor de proprietari, deoarece sperăm să evităm cazurile în care preşedinţii sau administratorii au fost împiedicaţi să recupereze debitele prin presiuni sau ameninţări.
De data aceasta, vrem ca proprietarii de apartamente, care au plătite la zi facturile de energie termică, să nu mai aibă de suferit din cauza câtorva vecini, care nu au plătit căldura şi apa caldă de care au beneficiat, încercând să acţionăm în mod direct proprietarii rău platnici”, ne-a declarat Simona Eftimie, purtătorul de cuvânt al CET Braşov SA.
Ieri, reprezentanţii CET şi ai Poliţiei Comunitare s-au dus în cartierul Bartolomeu, în încercarea de a încaseze debitele restante. De ieri a fost demarată o altă modalitate de a încerca să fie recuperate datoriile pe care unii cetăţeni le au către CET Braşov SA. Ieri după-amiază, reprezentanţi ai CET Braşov SA, împreună cu angajaţi ai Poliţiei Comunitare Braşov, au început să transmită somaţii personalizate, întocmite cu reprezentanţii legali ai asociaţiilor de proprietari, şi să încaseze bani, în mod direct, de la apartamentele datornicilor, în cazul în care se poate acest lucru. „În acest fel încercăm să îi sensibilizăm pe debitori noştri, car