Electrica Bucuresti a inaugurat, ieri, in prezenta primului-ministru Adrian Nastase si a ministrului Economiei si Comertului, Dan Ioan Popescu, primul centru de relatii cu clientii - Call Center. Prin Electrica Bucuresti a inaugurat, ieri, in prezenta primului-ministru Adrian Nastase si a ministrului Economiei si Comertului, Dan Ioan Popescu, primul centru de relatii cu clientii - Call Center. Prin acest centru, clientii au posibilitatea de a intra in legatura directa cu reprezentanti ai Electrica, fata in fata sau telefonic. Centrul de Relatii cu Clientii - Call Center - reprezezinta o diversificare a gamei de servicii pe care "Electrica" o ofera clientilor sai. Noutatea absoluta se refera la promovarea unui nou concept de comunicare in relatia directa cu clientii, reprezentand inaugurarea unei noi etape in dezvoltarea relatiilor cu acestia. Prin modul in care este amenajat spatiul, clientii si angajatii companiei au posibilitatea sa dialogheze fata in fata, intr-un spatiu confortabil, relaxat, deschis, pe orice tema de interes pentru client.
Vrei sa-ti rezolvi problemele, suni la 9636
Particularitatea sistemului consta in configurarea sa prin doua aplicatii informatizate, respectiv crearea a doua linii telefonice, cu numerele de apel 9636 si 9291, sigure si accesibile pentru clienti. Acestia isi pot rezolva atat problemele care privesc relatia contractuala client-furnizor, cat si cele legate de continuitatea in alimentarea cu energie electrica. Prin accesul la Call Center, clientii beneficiaza de o noua cale de comunicare atractiva, usor de utilizat, prietenoasa, disponibila oricand. Apeland Call Center, la numarul 9636, acestia obtin informatii puse la dispozitie de furnizorul de energie electrica prin intermediul a doua forme de comunicare: printr-un serviciu automat si prin dialog cu operatorul. Serviciul automat de informatii audio functioneaza