Epson, unul dintre cei mai importanti producatori de imprimante, proiectoare si LCD-uri din lume, a inregistrat o crestere de 20% a afacerilor pe segmentul videoproiectoarelor in primele sase luni , in special datorita competitiilor sportive care au avut loc in lunile de vara.
Campionatul Mondial de Fotbal si Olimpiada din vara acestui ai au generat vanzari de un milion de euro pe acest segment in primele sase luni ale acestui an, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
„Segmentul proiectoarelor genereaza anual aproximativ 25% din vanzarile Epson in Romania. Pentru prima jumatate a anului, acestea au crescut cu 20% peste nivelul inregistrat anul trecut si ne asteptam ca tendinta sa se mentina si pentru restul anului, ca urmare a noilor lansari”, a declarat Simona Decuseara (foto), national sales & marketing manager Epson Romania.
Cele mai vandute modele de proiectoare au fost cele cu rezolutie SVGA (800x600px) si XGA (1024x768px) – ambele cu un aspect al imaginii tip 4:3, comercializate la un pret mediu cuprins intre 500 si 550 de euro, insa pe un trend pozitiv se afla si modelele WXGA, cu rezolutii adaptate formatului de imagine 16:9.
Potrivit estimarilor oficialului Epson Romania, piata locala de videoproiectoare s-ar putea ridica in acest an la 5 milioane de euro.
Pe segmentul de videoproiectoare, Epson detine o cota de 33% din piata.
Afaceri de 4 mil. euro, la sase luni
Filiala locala a grupului japonez Epson a inregistrat un rulaj de patru milioane de euro in primul semestru al anului 2012. Rezultatele din prima jumatate a acestui an se bazeaza in cea mai mare parte pe cresterea cu 20% a vanzarilor de videoproiectoare, in contextul evenimentelor sportive din aceasta vara, dar si pe succesul inregistrat de imprimantele CISS (Continuous Ink Supply System) adresate companiilor mici si mijlocii, precum s