Ziarele care isi doresc sa ii cucereasca pe cititori in formatul clasic trebuie sa puna pe prima pagina articole despre sanatate, gadgeturi, cariera, relatii sau vacante, considera dr. Mario Garcia, cea mai influenta personalitate a presei mondiale. Prezent in Romania la evenimentul “Inovatia in Media 2009. Managing Media Crisis”, Mario Garcia, expertul numarul 1 in lume in concept si design de presa, le-a oferit celor prezenti sugestii si solutii pentru o constructie optima a produ
Ziarele care isi doresc sa ii cucereasca pe cititori in formatul clasic trebuie sa puna pe prima pagina articole despre sanatate, gadgeturi, cariera, relatii sau vacante, considera dr. Mario Garcia, cea mai influenta personalitate a presei mondiale.
Prezent in Romania la evenimentul “Inovatia in Media 2009. Managing Media Crisis”, Mario Garcia, expertul numarul 1 in lume in concept si design de presa, le-a oferit celor prezenti sugestii si solutii pentru o constructie optima a produsului de media atat in print, cat si in mediul online, in perioada crizei.
Publicatiile cotidiene care isi doresc sa ii determine pe cititori sa le cumpere si pe viitor trebuie sa aleaga pentru prima pagina a publicatiei un articol pe una din urmatoarele teme, in aceasta ordine:
-sanatate (solutii de prelungire si imbunatatire a vietii),
-gadgeturi (orice noua descoperire hi-tech),
-stil de viata si relatii,
-cariera si joburi,
-vacante si petrecerea timpului liber.
“Acestea sunt cinci mari subiecte pe care un editor ar trebui sa le scoata in fata, pe prima pagina. Fiecare dintre ele are potentialul de a suscita interesul cititorului in mai putin de zece secunde, daca este sustinut si de o imagine cu impact vizual puternic”, a explicat Mario Garcia.
El i-a caracterizat pe cititorii din online ai publicatiilor drept impatimiti ai tehnologiei, nerabdat